helyi termelő - 21 találat

Lassú brunch, mesés péksütik – Az Igazi Bisztro Káptalantótiban

2023. november 9., 16:36

Az Igazi Bisztro nemcsak isteni kakaós csigákkal, kalácsokkal és babkákkal, hanem ráérős, mesés reggelikkel is csábítja az erre járókat, piacozás előtt, után vagy akár helyett.

Újabb egységgel bővült a Derce Pékbisztró Veszprémben

2023. október 9., 11:40

Veszprém egyik legjobb péksége, a Derce Pékbisztró újabb egységgel bővült: itt a Derce Tejivó!

Ahol mandulafák között élheted át a balatoni mediterránt – A balatonszőlősi Casa Christa birtokon jártunk

2023. augusztus 25., 14:24

A balatonszőlősi Casa Christa öthektáros, hangulatos szálláshelyeket kínáló birtok, amelynek étterme elnyerte a kiváló ár-érték arányú éttermeknek járó Bib Gourmand-jelölést a Michelin-kalauztól.

Benéztünk Kinga Kamrájába, ahol már igazi farm-to-table fogások is várnak

2022. szeptember 14., 14:07

Kinga Kamrájában már igazi farm-to-table fogásokra – helyben, helyi és kistermelői hozzávalókból készült ételekre – is betérhetünk.

Elköltözik a Lábdi Piac, szombattól a Szent György-hegyen válogathatunk a portékák között

2022. június 9., 10:38

Hét év után új helyre költözik a Lábdi Piac: a Badacsony helyett a következő alkalommal már a Szent György-hegyen válogathatunk a termelői finomságok és alkotások között.

Keszthelyen nyitja meg első balatoni, hulladékmentes boltját a Tebe

2022. május 19., 10:19

Ma, május 19-én nyit meg Keszthely első hulladék- és csomagolásmentes boltja, a Tebe.

Ahol a helyi alapanyag nem csak üres szlogen – Kipróbáltuk a kéthelyi Lokal47 éttermet

2022. május 13., 16:48

A helyi itt tényleg nem csak egy jól hangzó szlogen: az étterem neve azt jelenti, hogy zömében maximum 47 km-ről érkező hozzávalók kerülnek a tányérra.

Így néz ki egy 21. századi szatócsbolt – A veszprémi Pekedliben jártunk

2021. november 26., 11:00

Egy online piactér alapítói hangulatos, a régi időket idéző kisboltba hozzák el az általuk kiválasztott, főként helyi termelők portékáit.

Libavacsora Grecsó Krisztiánnal, többnapos vásári forgatag Siófokon: 5+1 gasztroprogram Márton-napra

2021. november 3., 16:15

A hagyományhoz híven Márton-napon minden a liba körül forog: összegyűjtöttünk néhány olyan balatoni programot, amelyeken a gasztroélményeken túl családi programokból sem lesz hiány.

Ebéd mesés kilátással a betonpillérek alatt – Kipróbáltuk a Völgyhíd Konyhát

2021. november 2., 12:55

A kőröshegyi Völgyhíd Konyha nem a panorámára alapoz, hanem a helyi, kitűnő alapanyagokra és az ízek szokatlan összhangjára.

Kézműves ajándékok, brunch és borok az Óváros téren – Újjászületik Veszprém legendás piaca

2021. október 27., 15:09

Nyolcvanöt év szünet után, október 31-én újra megnyílik Veszprém főterén az Óváros Piac.

Főzz séfekkel, készíts sajtot, fotózz stúdióban! – 5 izgalmas workshop a Balatonnál

2021. október 20., 10:57

Érdemes beiktatni egy-egy olyan programot, ami nemcsak hogy maradandó élmény lesz, de még tanulhattok is belőle valami hasznosat. Összegyűjtöttünk nektek 5 workshopot erre a hónapra.

Péksüti-Kánaán sok szenvedéllyel – Megnéztük a veszprémi Derce Pékbisztrót

2021. szeptember 22., 15:13

Kovászos kenyereket és bagetteket, hagyományos húzott réteseket, finom péksüteményeket és specialty kávét is kínál a hely, amit Papp Zsanett Odett, a közgazdászból lett pék vezet.

Nívós francia sajtversenyen nyert aranyérmet a Vászolyi Sajtmanufaktúra

2021. szeptember 15., 14:45

A Vászolyi Sajtmanufaktúra Balaton nevű, tehéntejből készült félkemény sajtja aranyérmes lett a Mondial du Fromage francia sajtversenyen.

Dübörög a kovászforradalom – Idén először Veszprémben is lesz Kenyérlelke Fesztivál

2021. szeptember 1., 15:55

Balaton-felvidéki gazdák, molnárok és pékek találkoznak a Budapestről érkező kézművespékségekkel az Óváros téren, hogy megosszák egymással a tapasztalataikat és ízelítőt adjanak a termékeikből.

Ilyen egy klasszikus szerelemprojekt – Kedvenc Kávézó és Delikát Tihany

2021. augusztus 27., 13:29

Egyszerre specialty kávézó, delikátbolt és borlelőhely a Tihany főutcáján, egy csendes kis udvarban található üzlet. Közel van a nyüzsgéshez, mégis a legjobb hely egy kis lelassulásra.

Strandolj, utazz, vásárolj környezettudatosan! – 10 tipp a fenntarthatóbb balatoni nyaraláshoz

2021. augusztus 18., 09:20

A zöldszemlélet akkor is fontos, ha a pihenésre szánunk néhány napot, különben a vakáció idején sokkal nagyobb ökológiai lábnyomot hagyhatunk magunk után, mint a hétköznapokban.

„Mindenki halazni és fröccsözni járt ide” – Újjáéledt a gyenesi borház, megnyitott a Kóstolom

2021. augusztus 9., 16:42

A budapesti székhelyű boros csapat néhány hete Gyenesdiáson nyitotta meg új egységét, a település egyik ikonikus épületében, a mindenkori helyi borházban.

Nekem a Balaton – Új helyen, nagyobb választékkal működik Ördög Nóra és Nánási Pál delikátboltja

2021. július 13., 15:21

A balatonakarattyai Nekem a Balaton pizzát, salátákat és saját márkás gasztrotermékeket is kínál, a delikátbolt választéka pedig még több hazai termelővel és branddel bővült.

A hely, ami a reggelitől egészen a vacsoráig kísér! – Megnéztük a Tihanyi Gasztrokertet

2021. június 22., 15:10

Az egykori tihanyi Legendás Ház kertjében már korábban is pezsgő gasztroélet folyt, idén nyáron viszont a hely átalakult, és Tihanyi Gasztrokert néven több szolgáltató társulásaként nyitott meg.

Mediterrán övezetté nyilvánítva: Itt van az első magyar extraszűz olívaolaj

2021. február 4., 15:57

A helyszín Badacsony, a leszüretelt termés ajándéka pedig az első magyar extraszűz olívaolaj. Vásárolni még nem tudunk belőle, de talán bizakodhatunk, a minőségéről ugyanis azt írják, kiváló.